Умови доставки товарів

ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ
НОВА ПОШТА
• доставка на відділення НП (накладений платіж - за передоплатою 150 грн);
• адресна доставка кур'єром НП тільки за 100% передоплатою. 

Ми здійснюємо БЕЗКОШТОВНУ доставку за умови повної оплати замовлення:
• на суму від 3000 грн;
• для ОПТОВИХ замовлень - від 10 000 грн.

Доставка накладеним платежем здійснюється за рахунок клієнта.

Відправлення підтверджених замовлень здійснюється в день оформлення за умови здійснення передоплати в 150 грн або повної оплати до 14:00.

УКРПОШТА
• доставка на відділення УП та адресна доставка кур'єром УП здійснюється за повною передоплатою. 

Відправлення підтверджених замовлень здійснюється на наступний день.

КУР'ЄРСЬКА ДОСТАВКА ТОВАРІВ ПО М.ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
Доставка здійснюється через службу таксі за умови повної передоплати:
• від 3000 грн - БЕЗКОШТОВНА доставка.


МІЖНАРОДНА ДОСТАВКА
УКРПОШТА 
відправка міжнародних посилок здійснюється Укрпоштою протягом 1-3 тижнів. 
Після відправлення Вам надійде трек-номер посилки, який ви можете самостійно відслідковувати на сайті Укрпошти. 

Відправка посилки здійснюється після 100% оплати з урахуванням оплати за доставку (міжнародні доставки не відправляються накладеним платежем) на карту ФОП. При відправці замовлення через перевізника за кордон магазин не несе відповідальність за цілісність та збереженість посилки. 
Після оформлення замовлення вкажіть будь ласка в коментарях Вашу адресу та дані і ми зв'яжемось з Вами для актуалізації вашого замовлення. 

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Мінімальна сума для міжнародної доставки 1500 грн.

ДОСТАВКА У МОЛДОВУ
ми здійснюємо відправку в Молдову УКРПОШТОЮ протягом 1-3 тижнів  або НОВОЮ ПОШТОЮ від 3-х днів з моменту оформлення замовлення. 

ТОВАРИ, ЩО ЗАБОРОНЕНІ ДЛЯ ВІДПРАВКИ У МОЛДОВУ:

1. Анестетики (з складі яких є лідокаїн); 

2. Засоби, які містять у складі спирт (склади для ламінуванні, обезжирювачі, пінки, тощо).
3. Легкозаймисті речовини та товари в балонах під тиском. 

 

ЯК ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ У МОЛДОВУ НОВОЮ ПОШТОЮ?

1. Додайте в кошик на сайті потрібні товари з урахуванням переліку товарів заборонених до доставки Новою поштою за кордон. Майте на увазі, що замовлення вартістю понад 200 євро (7388 грн за курсом НБУ на 28.10.2022) оподатковуються митним податком.

2. Перейдіть до оформлення замовлення та введіть номер телефону з кодом +373;

3. Вкажіть місто та номер відділення Нової пошти. 

4. Натисніть "оформити замовлення" та протягом дня з Вами зв'яжеться наш менеджер для підтвердження. 

Тарифи Нової пошти для відправки в Молдову: 

до 2 кг - 250 грн / 128 лей;

від 2 кг до 10 кг - 325 грн / 165 лей;

від 10 кг до 30 кг - 400 грн / 197 лей.

ВАЖЛИВО!
 кожна посилка має свою оціночну вартість, яка дозволяє застрахувати посилку і повернути кошти у повному розмірі при втраті або пошкодженні. 

 оціночна вартість впливає на розмитнення посилки.
відправка комерційних вантажів заборонена. Комерційний вантаж - це відправка однакових товарів більше 3-х одиниць в одній посилці. Ви можете розділити повторну продукцію між декількома вантажами.


ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ПО УКРАЇНІ
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживача”, покупці мають право протягом 14 днів з моменту купівлі виконати обмін або повернення непродовольчих товарів, придбаних в магазині , за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Щоб повернути або обміняти товар, треба дотримуватися умов його повернення:
1. Товару немає в Переліку тих, що не підлягають обміну та поверненню. 
2. Товар не використовувався і зберігся в тому вигляді, в якому його купували. 
3. Минуло менше двох тижнів з моменту придбання товару. 
4. Є товарний чек або накладна. 

Згідно Закону про захист прав споживачів, ви можете обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів, якщо цей товар не підійшов вам за формою, габаритами, фасоном, розміром або навіть кольором.

Але якщо аналогічного потрібного товару в магазині не виявилося, можна зробити наступне:
1. Придбати на витрачену суму інші товари у нашому магазині. 
2. Повернути свої гроші за товар. 
3. Попросити нас поінформувати, коли з’явиться товар, який підійде за кольором, розміром, тощо. 

Варіант обираєте ви. Але пам’ятайте, що ви не повинні при цьому користуватися товаром, який вам не підійшов. В такому випадку повернення та обмін товару за рахунок споживача. 

Товари, що не підлягають обміну/поверненню: 
1. Одноразова продукція; 
2. Товари персонального використання (пензлики, захисні маски, тощо) ;
3. Товари в аерозольній упаковці;
4. Засоби для догляду за обличчям та тілом. 

В які терміни можна повернути товар?
14 днів – стільки часу дає закон, щоб повернути товар належної якості. Але якщо з моменту придбання пройшло понад два тижні, ви зможете повернути товар тільки по гарантії, тобто якщо в товарі є якісь недоліки.

Гарантійний термін — час, протягом якого можна повернути бракований товар та ми замінемо або полагодимо його. 
Гарантійні товари: 
1. Машинки та блоки живлення для ПМ (12 місяців) 
2. Лампи, сухожари та фрезери для манікюру (1 місяць). 
3. Кільцеві лампи (6 місяців)

Забираючи товар із відділення Нової Пошти або Укр пошти, Ви автоматично погоджуєтесь з якістю та комплектацією товару. Переконливе прохання обов'язково перевіряти надсилання при отриманні. В іншому випадку інтернет магазин не несе відповідальності за збереження та комплектацію посилки

 

ЛЕГКЕ ПОВЕРНЕННЯ НОВОЮ ПОШТОЮ

Легке повернення - це простий сервіс, який дозволяє  покупцю швидко та легко повернути вже отриманий товар, якщо він не підійшов йому з певних причин.

ВАЖЛИВО! 
- Покупець повинен попередньо погодити повернення з Продавцем.
- Нова Пошта не регулює фінансові відносини між Продавцем та Покупцем.
- Термін замовлення послуги 14 днів з моменту отримання товару.
- Безкоштовний тариф для посилок та документі.
- Товар, який повертає покупець повинен бути запакований.

Як замовити "Легке повернення"?
Це можна зробити у мобільному додатку або в онлайн-кабінеті на сайті Нової пошти.
1. Увійдіть до розділу «Мої відправлення» та виберіть отриману посилку, яку потрібно повернути.
2. У рядку «Керувати посилкою» виберіть послугу «Легке повернення».
3. Зазначте причину повернення товару із запропонованого переліку.
4. За створеною накладною відправте посилку продавцю.
5. Слідкуєте за статусом відправлення в мобільному додатку