Обмін та повернення

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ПО УКРАЇНІ
 
Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів", покупці мають право на обмін або повернення непродовольчих товарів протягом 14 днів з моменту купівлі за умови дотримання всіх вимог закону.
 
Умови повернення або обміну товару:
- Товар не входить до Переліку тих, що не підлягають обміну та поверненню.
- Товар не був у використанні та зберігся у первісному вигляді.
- Пройшло менше 14 днів з моменту покупки.
- Наявний товарний чек або накладна.
 
Якщо потрібного товару немає в наявності:
- Ви можете придбати інші товари на суму повернення.
- Ми повернемо кошти на вашу банківську картку.
- Ви можете попросити нас повідомити, коли потрібний товар з'явиться в наявності (за кольором, розміром тощо).
 
Товари, що не підлягають обміну/поверненню:
- Одноразова продукція.
- Товари для персонального використання (пензлики, захисні маски тощо).
- Товари в аерозольній упаковці.
- Засоби для догляду за обличчям і тілом.
 
Терміни повернення товару:
Повернути товар належної якості можна протягом 14 днів. Якщо минуло більше двох тижнів, товар можна повернути лише за наявності гарантійних зобов'язань, тобто якщо в ньому виявлено недоліки.
 
Гарантійний термін — це період, протягом якого можна повернути товар із дефектами для заміни або ремонту.
 
Гарантійні товари:
- Машинки та блоки живлення для ПМ — 6 місяців.
- Лампи, сухожари та фрезери для манікюру — 1 місяць.
- Кільцеві лампи — 6 місяців.
 
Важлива інформація: При отриманні товару у відділенні "Нової Пошти" або "Укрпошти" ви автоматично погоджуєтеся з його якістю та комплектацією. Переконливо рекомендуємо перевіряти посилку при отриманні, оскільки інтернет-магазин не несе відповідальності за збереження та повноту комплектації після цього.
 
Як повернути товар?
- Скористайтесь послугою "Легке повернення" від Нової Пошти, його можна оформити у додатку
- Якщо послуга недоступна, зверніться до менеджера та отримайте адресу для відправки

 

ЛЕГКЕ ПОВЕРНЕННЯ НОВОЮ ПОШТОЮ

Легке повернення - це простий сервіс, який дозволяє  покупцю швидко та легко повернути вже отриманий товар, якщо він не підійшов йому з певних причин.

ВАЖЛИВО! 
- Покупець повинен попередньо погодити повернення з Продавцем.
- Нова Пошта не регулює фінансові відносини між Продавцем та Покупцем.
- Термін замовлення послуги 14 днів з моменту отримання товару.
- Безкоштовний тариф для посилок та документів.
- Товар, який повертає покупець повинен бути запакований.

Як замовити "Легке повернення"?
Це можна зробити у мобільному додатку або в онлайн-кабінеті на сайті Нової Пошти.
1. Увійдіть до розділу «Мої відправлення» та виберіть отриману посилку, яку потрібно повернути.
2. У рядку «Керувати посилкою» виберіть послугу «Легке повернення».
3. Зазначте причину повернення товару із запропонованого переліку.
4. За створеною накладною відправте посилку продавцю.
5. Слідкуйте за статусом відправлення в мобільному додатку.