ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ПО УКРАЇНІ
Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів", покупці мають право на обмін або повернення непродовольчих товарів протягом 14 днів з моменту купівлі за умови дотримання всіх вимог закону.
Умови повернення або обміну товару:
- Товар не входить до Переліку тих, що не підлягають обміну та поверненню.
- Товар не був у використанні та зберігся у первісному вигляді.
- Пройшло менше 14 днів з моменту покупки.
- Наявний товарний чек або накладна.
Якщо потрібного товару немає в наявності:
- Ви можете придбати інші товари на суму повернення.
- Ми повернемо кошти на вашу банківську картку.
- Ви можете попросити нас повідомити, коли потрібний товар з'явиться в наявності (за кольором, розміром тощо).
Товари, що не підлягають обміну/поверненню:
- Одноразова продукція.
- Товари для персонального використання (пензлики, захисні маски тощо).
- Товари в аерозольній упаковці.
- Засоби для догляду за обличчям і тілом.
Терміни повернення товару:
Повернути товар належної якості можна протягом 14 днів. Якщо минуло більше двох тижнів, товар можна повернути лише за наявності гарантійних зобов'язань, тобто якщо в ньому виявлено недоліки.
Гарантійний термін — це період, протягом якого можна повернути товар із дефектами для заміни або ремонту.
Гарантійні товари:
- Машинки та блоки живлення для ПМ — 6 місяців.
- Лампи, сухожари та фрезери для манікюру — 1 місяць.
- Кільцеві лампи — 6 місяців.
Важлива інформація: При отриманні товару у відділенні "Нової Пошти" або "Укрпошти" ви автоматично погоджуєтеся з його якістю та комплектацією. Переконливо рекомендуємо перевіряти посилку при отриманні, оскільки інтернет-магазин не несе відповідальності за збереження та повноту комплектації після цього.
Як повернути товар належної якості:
- Проінформуйте за одним із цих номерів:
+38 (067) 678-30-50
+38 (093) 288-03-48
+38 (066) 123-30-55
та повідомте про намір повернути товар
- Надішліть нам товар перевізником, оплативши послуги доставки.
- Повідомте номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки для повернення коштів.
Після отримання товару і перевірки його на відповідність умовам повернення, ми повернемо вам гроші або надішлемо інший товар протягом трьох робочих днів.
При отриманні товару неналежної якості, покупець може відмовитися від отримання товару або здійснити повернення проінформувавши нас у перші 24 години.
Процедура повернення товару неналежної якості:
- проінформуйте за одним із цих номерів:
+38 (067) 678-30-50
+38 (093) 288-03-48
+38 (066) 123-30-55
і повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником за рахунок одержувача;
- повідомте номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки для повернення коштів;
- після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо гроші на банківську картку чи надішлемо інший товар.
Якщо товар не приїхав до покупця з вини служби доставки, за згодою обох сторін можливе повторне надсилання замовлення.
В обох випадках ви можете скористатися послугою "Легке повернення" від Нової Пошти, його можна оформити у додатку:
ЛЕГКЕ ПОВЕРНЕННЯ НОВОЮ ПОШТОЮ

Легке повернення - це простий сервіс, який дозволяє покупцю швидко та легко повернути вже отриманий товар, якщо він не підійшов йому з певних причин.
ВАЖЛИВО!
- Покупець повинен попередньо погодити повернення з Продавцем.
- Нова Пошта не регулює фінансові відносини між Продавцем та Покупцем.
- Термін замовлення послуги 14 днів з моменту отримання товару.
- Безкоштовний тариф для посилок та документів.
- Товар, який повертає покупець повинен бути запакований.
Як замовити "Легке повернення"?
Це можна зробити у мобільному додатку або в онлайн-кабінеті на сайті Нової Пошти.
1. Увійдіть до розділу «Мої відправлення» та виберіть отриману посилку, яку потрібно повернути.
2. У рядку «Керувати посилкою» виберіть послугу «Легке повернення».
3. Зазначте причину повернення товару із запропонованого переліку.
4. За створеною накладною відправте посилку продавцю.
5. Слідкуйте за статусом відправлення в мобільному додатку.